Konkurranse Trening Fredrikstad

Da klarte vi og få med oss en uoffesiell konkurranse til før Moelv. Østfoldgjengen arrangerte ett uoffesielt stevne på Hjørgunn gård. Målet var selvfølgelig og gå feilfritt,dvs uten riv. Desverre så gikk det ikke slik denne gangen heller. Det ble to riv i agilityen (1 ste plass med 10 feil) Hun har bra felt litt, litt treg ned mønet så det der kan vi jobbe litt mere med farten ned. Litt slapp føring var nok grunnen til riv i dag. Hoppløpet trodde jeg skulle gå helt fint – så plasseres jeg meg litt dårlig så hun tar feil rørinngang – da blir denne gamle damen litt satt ut og glemmer da hvor jeg skal etter at hun har tatt røret på nytt. Den dagen vi går feilfritt spretter jeg champagnen som venter i kjøleskapet.
Håper at vi skal klare det i Moelv.
Karine kjørte med meg og det var veldig hyggelig selskap på veien. Veldig hyggelig og se Catrine igjen også.

1 Responses to Konkurranse Trening Fredrikstad

  1. All uoffiseilt er gull vert 🙂 Feltene til Chilli er jo veldig bra, bare å jobbe videre 🙂 Forresten, hyggelig å se at du har tatt bloggen i bruk igjen 🙂

Legg igjen en kommentar