For en flott helg

Tenk – helt alene ( med hunder) fredag til lørdag.  Hjem fra jobb, hentet Vigdis og hundene og parkerte ved  Østernvannsvingen.  På parkeringsplassen ikke en eneste bil.  Det tror jeg er første gang jeg har opplevd.  Vel hjemme slappet av med tv. Etter Nytt på Nytt, litt rastløs-vasket gulv, trapper og satt på en vask.  Så kveldstur med hundene.   Lørdag sove lenge, ut og rydde i blomsterbedet- noe som ikke er gjort på et par år.  Fikk god hjelp av Chilli ( graving) og av Tigra (beskyttet tulipanene med hele kroppen) .  Fikk raket litt i hagen også.  Så var det tur, til østernvann igjen, men en litt annen rute en fredagens, noe som gjorde at jeg gikk i snø til lårene og ble klissvåt.  Men god work out både for hundene og meg.

like vakkert på Østernvann uansett årstid

.  Fredrik (yngste) kom hjem ved 8 tiden.  Vi slappet av og god mat + litt snop.  La meg tidlig.  Søndag våknet jeg kl 0645 av Fredriks mobil , da trodde Chilli at det var klart for mat så det var bare og stå opp og servere.  Tok med meg Vigdis og hundene til Løkenes, der Asker Hk holdt nybegynnerkurs i agility. Syns det er både hyggelig og morsom og se på nye ekvipasjer. Jeg gikk en liten tur med Chilli og Tigra på Løkenes og der var også blåveisen kommet  blåveisen er her - nå kommer sommer'n

Etter løkenes dro vi til Skui for og trene litt selv.  Vi var litt tidlig ute og der holdt rally gjengen på med kurs.  Gro, Izzy og Tilly kom like etter.  Vi satt opp en liten bane på gresset og jeg fikk igjen trent på sideveis avstand til slalomen .  Det går veldig fint på trening så jeg tror jeg kommer til og bruke det i konkurranse igjen:-)  Tigra fikk bare ligge og se på idag.  En strålende helg – over 20 grader i verandaen lørdag og i dag var det 16 grader kl 1745 og vi har såvidt begynt på april. Dette kommer til og bli bra

 

Ett svar til For en flott helg

  1. Lisa sier:

    Gøy å lese hvordan det går med dere og treningen.🙂

Legg igjen en kommentar

