ag trening skui 04.04

Ag trening skui, gikk tur først, Elin og Trixie, Malin og Enzo&Wii og meg ogtigra/ chilli. Kari og Timo, Gro og Izzy/tilly kom til trening 1830.
i dag var jeg flink og trente på det jeg skulle, slalom med sideveis avstand. Det gikk faktisk utrolig bra. Første runde startet jeg tett ved og gikk mere og mere sideveis til jeg var omtrent 3-4 meter fra. Chilli gikk hele slalomen. Runde nr 2 prøvde jeg og gå på oversiden av hoppehinder og da gikk ut ut for og komme til hoppet. Runde nr 3, gikk ikke like langt fra men ga henne en liten kommando når hun var kommet til 3-4siste pinne og da gikk hun rett ut. Gikk en liten komibasjon i tilleg og avsluttet siste økten med en farstbue hvor jeg tok en layering og det fungerte veldig bra. Alle hunder syns det er moro med farstbuer/runder:-). Tigra fikk også gå litt. Hun er strålende fornøyd bare hun får være med. Veldig fornøyd med dagens treningsøkt.

Legg igjen en kommentar

