bursdag Kari og stevne Tønsberg

Lørdag var jeg i overraskelses bursdag til Kari O. et veldig hyggelig og morsomt selskap. Med konkurranser ute, luftgeværskyting, reaksjonsstid tester og ikke minst kanonball. Morsomt. Så var det inn for og spise masse god mat og mange gode kaker. Skravla gikk som bare det utkonkurrerte all musikk. En veldig veldig hyggelig dag og kveld. Søndag var jeg tidlig oppe stevne i Tænsberg. Dagen startet ikke helt bra, det første jeg gjorde var og rygge inn i bilen til naboen. Kunne ikke gå og ringe på kl 0700 søndagsmorgen og fortelle at jeg hadde bulket bilen hans, så ringte hjem og fikk Geir til og gi beskjed. Skadeskjema er fyllt ut nå.
ankom Tønsberg ca 0820- gikk en god tur med Chilli og så var det briefing. Banen var helt fin den men jeg skulle teste sideveis avstand hvor jeg gikk lengre og lengre ut og det ble formye for chilli. Hun gikk ut etter pinne 10. Fortsatte og gå og tenkte at i alle fall at feltene skulle sitte. Bom var un litt treg ned på, mønet 100%. Vippa er også bra. Jeg var veldig fokusert på at hun ikke skulle gå før hun fikk gå signalet ( som er gå ) og det funket i dag. Veldig fornøyd med det. Hopp løpet, gjorde ett bakbytte som gjorde at hun rev – hadde briefet foranbytte så det tar jeg helt på min kappe. Løpet fløt veldig bra, men disket på siste hinder da jeg ikke svingte raskt nok men ble med litt for langt frem mot nest siste hinder . litt vanskelig og forklare når man ikke legger ut tegning. Åpen hopp skulle jeg ikke ha gått. Ble stresset når jeg så at jeg hadde startnr 1(jeg hadde feil nr) og da jeg kom til start var det køordning og ikke etter nummer. Chilli merket nok stresset mitt samtid som det virket som om hindrene var på max. Hun sleit skikkelig men jobbet som en helt selv med min trege handling. Jeg var litt sliten på slutten av dagen og kunne godt tenkt meg og reise hjem istedet for og gå lag, men det endret seg når vi briefet banen. Dette hadde jeg stor tro på at vi skulle klare. Det ble en vegring- men resten var bare «nesten»optimalt. alle felt var rett ned og bom stille til gå signalet kom, vi klarte og tre imellom, fin flyt og med applaus inn mot mål følte jeg meg virkelig som en vinner. Nå gleder jeg meg enda mere (om det er mulig) til og trene ute. Ting jeg MÅ jobbe med nå er: Sideveis avstand fra slalom, tre imellom, ikke løpe opp i hindre gi Chilli plass til og jobbe, layering. desverre ingen film el. bilder

2 svar til bursdag Kari og stevne Tønsberg

  1. beate sier:

    Høres ut som om det var masse bra her, og ikke noe er bedre enn å føle som seg som en vinner på vei mot mål!! Gleder meg til å trene sammen med deg på Skui.
    NB! Husk å ta med huskelapp på det du har skrevet her i bloggen om hva du skal jobbe med🙂

    • Ann-Cathrin sier:

      jeg hadde ingen huskelapp – men hodet fungerer ennå noe og jeg har husket og trene på det jeg har skrevet opp her i bloggen. Gleder meg veldig til og trene med deg og.

Legg igjen en kommentar

