siste måneders hendelser

k, jeg er lat.  Er ikke flink til og oppdatere bloggen min.  Men vi har ikke ligget på latsiden for det.  Vi har hatt mange fine turer, ikke minst trugetur med Kari og Timo, trugequiz med skui-gjengen. flotte skiturer og så mye agility trening som man får til i en norsk vinter.  Dikemark med Asker på søndager og med skuigjengen på onsdager.  I tillegg har vi hatt privattimer hos jenni i odalen(Gro Ellen og jeg) vi kom på dette litt sent så vi har kun vært der tre ganger, men det er utrolig hvor mange aha opplevelser man skal få på «bare» tre treninger.  Nå snakker via april 2011 og vi har startet i follo og i mjøndalen + uoffesiell på stovner.  Vi har gått ett bra løp, 5 feil i mjøndalen,(slalominngangen).  når kommer det feilfrie.  Det er langt frem føler jeg.  Vi fungerer fint sammen,men i konk er det gjerne ett riv eller en feil slaominngang ( eller man glemmer banen:-)) som hindrer det nappet man så gjerne skulle hatt.  Chilli er igjen sjekket hos kiropraktor og alt er ok.   Så det er garantert handlingen min med armer som slår som er grunne til riv. Men men, ingen grunn til bekymring, vi gjør dette for gøy (og for og vinne NM) og til våren sommeren skal vi sette inn alle kluter. Det blir kurs med thomas og beate, jenni og jan egil, treningsamling med skuigjengen ( det skal jeg ordne i påsken:-)) .  Jeg skal være konsentrert og fokusert.  Jobbe med «laseren» ogarmer.  gleder meg til tiden fremover.  gode og flinke og fokuserte treningsvenner morro og latter.  Gleder meg til alt.  kanskje ett mål i tillegg til og få napp nok til og klatre opp en klasse i løpet av året, er og bruke bloggen som en dagbok og bruke den til og se /skrive om det er noen progresjon i hva vi gjør.  veldig glad for at nesten alle i skuigjengen går på fotokkurs – tror det kan bli veldig mange fine bilder av meg og chilli i år. Noen må de jo ta bilde av:-)  Solveig har allerede startet

Ett svar til siste måneders hendelser

  1. solvt sier:

    Herlig oppsummering med masse flotte planer! Gleder meg til å få sjanse til å få se (og ja, naturligvis fotografere) NM, treningssamling, glade og fokuserte treningsvenner etc. etc🙂

Legg igjen en kommentar

