stav stevnet

Litt sliten etter stevnet i helgen. reiste opp fredag kveld med kroppen full av forkjøelse og et hode som var fullt av betong. Men på stevne skal man. Skulle dele hytte med inger johanne, men hun kom ikke før sent på kveld og ville ikke forstyrre meg og leide en egen hytte den første kvelden. Ingen store prestasjoner, men det ble en 6 plass i ag, fikk gå 2 ganger da det var en funksjonær som skulle løfte opp en pinne samtidig som chilli hoppet over – ikke for det, Chilli reagerte ikke i det hele tatt så vi fikk lov og gå en gang til, noe som var bra for fremadsendingen på oppløpet med tunnel og to hopp var ikke bra første gangen – hun snudde seg og så etter meg etter tunnelen – men gang nr 2 visste hun jo hvor hun skulle og vi fikk et supert oppløp:-) men det ble ett riv og en feltfeil – men en 6 plass og best tid er jeg ganske fornøyd med selvom jeg vet at vi ikke skal fokusere så mye på tiden når man ikke får feilfritt. 7 plass i hopp og med 3 riv😦 ikke bra. Tigra gikk ett supert ag løp men fikk en feltfeil og tidsfeil!! jeg syns nok at dommeren var litt streng med standardtiden. Men mange andre gikk stevne nr 2 gikk vi en tur langs lågen og bikkjene badet og koste seg lenge- jeg vasset:-) så tok vi en liten høneblund i skyggen på gresset før jeg gikk for og se på et par løp. kvelden var hyggelig med fellesmiddag. søndagen er ikke noe og skrive hjem om. ett utroilig dårlig ag løp- jeg var så passiv at det er helt flaut – var ikke på nett med chilli i det hele tatt. Skjerprings til hopp løpet. dette var en bane til og løpe og bevege seg i. gledet meg til og gå. Det gikk som vare det, jeg var litt usikker ett sted og tok et forann bytte noe jeg ikke skulle gjort da vi kræsjet. vi er ikke spesielt gode på foranbytter chilli og jeg, så krysset jeg bak litt for tidlig når hun skulle ta hjulet så der gikk hun på siden av hjulet. Men jeg bevet meg iallefall. Tigra gjorde igjen en kjempejobb i ag, det er litt enklere og gå med tigra for her vet jeg hva vi kan og hva vi ikke kan. fikk vegring i slalomen men nå hadde hun alle feltene inne. Glemte og skrive at Tigra tok 5 pl på lørdagen, søndag kom vi nok litt lengre ned på listen. Da er det bare og trene og trene og trene med Chilli. en veldig hyggelig helg har det vært uansett – selvom jeg fremdeles er tett i huet og tung i kroppen-har hørt at sånne sommerforkjølelser sitter en stund😦.

2 svar til stav stevnet

  1. Ann-Cathrin sier:

    endel skriveleif her -sånn blir det når man sitter i mørket på verandaen og skriver🙂

  2. beate sier:

    Skrivefeil gjør ingenting, det viktigste er at du blogger🙂 Håper du er bra nå, hvis ikke – fortsatt god bedring og håper vi sees snart igjen🙂

Legg igjen en kommentar

