ukeskurs i Karlstad

Nå har vi kommet hjem etter en kjempeflott uke i Karlstad på ag leir. Vi ( Chilli og jeg) har vært sammen med mange flotte og hyggelige ag folk. Vi har lært veldig mye og kanskje fått litt mere dreis på plasseringen min i banen. Vi har kjørt mye handling. +fremadsending, tre i mellom
som jeg har slitt utrolig med klarte vi og få til. Jeg vet hva jeg må trene mere på og det er fart over felt. Jeg vet jo hva vi kan og ikke kan og har fått noen gode tips til hva/hvordan jeg bør trene på det. Vi fikk til mye bra også. Men under konkurranser fokuserer jeg altfor mye på handling i en kombinasjon jeg er litt usikker på og mister fokus på det jeg gjør. ja jeg vet ett hinder av gangen:-) Vi hadde nemlig en liten konkurranse onsdag og der var også mange fra Karlstad Hk.
jaja 2 disk. en flott uke med masse leker og spill på kvelden – jeg er ikke spesielt god i freesbee golf – men morro var det. Grillkveld – seng kl 0230 og noen var senere i seng enn det – godt det var fri dagen etter. Lange fine turer og bading for hundene. kjempeflotte instruktører og mye morro. anbefales! Som instruktøren (Geir) sa til meg: noen ganger går du som du aldri skulle gjort noe annet – mens andre ganger blir det helt kaos. og det er nok sant mister både hund og hode samt får ett sett ekstra armer som vinker i alle retninger. alt kan repareres alt kan repeteres………… Har ingen bilder fra kurset – håper noen andre har tatt og at jeg kan legge det ut i bloggen senere

3 svar til ukeskurs i Karlstad

  1. Solveig sier:

    Høres ut som en lærerik og aktiv hundeuke, hvor du vet hva du skal fokusere på fremover🙂

  2. BeateH sier:

    Høres ut som du har hatt en kjempe fin uke! God sommer🙂

  3. Mona sier:

    Herlig – nå fikk jeg meg en god latter – «mister både hund og hode og får ett ekstra sett armer som vinker i alle retninger» – høres kjent ut!!

Legg igjen en kommentar

