Tur og forberedelse til ag kurs

idag har jeg vært i begravelse i Tønsberg så etter og ha kjørt opp og ned og sittet stille i flere timer,følte jeg for og komme meg ut. Ringte Vigdis og hun ville selvfølgelig være med på tur. Vi kjørte opp til svingen og gikk inn til østernvann. 4 lykkelige hunder og 2 skravlesyke jenter. Masse bading (på hundene ) merkelig hvorfor de må komme og riste seg ved siden av oss??? klissvåt på buksa – men det spilte ingen rolle for så begynte det og regne ganske mye. Så vi var nok like våte som bikkjene når vi kom hjem. Nå har jeg leste litt og har litt oversikt på hva jeg skal si til kursdeltagerene i morgen. Solveig tar gudskjelov teoridelen. Veldig glad for det. Kari og Gro er også med så det er nok av ekspertise til våre kursdeltakere. Får bare håpe på litt mindre regn enn det har vært i dag. Nå må jeg pugge litt på ag reglene. Jeg må få meg kamera som tar både bilder og video! det er så litt trist med en hjemmeside uten bilder og video. Så jeg legger ved noen bilder av mine vakre 4 bente

får lov til og sove i sofan

jeg er litt sliten, men ballen er litt for fristende

5 svar til Tur og forberedelse til ag kurs

  1. Solveig sier:

    Fine bilder🙂 Det er MYE bedre med regn enn med sol og 30 varmegrader i skyggen, for det ER ingen skygge på den plassen😉

  2. Lisa sier:

    Lykke til med kurs i helgen- det blir nok kjempebra!
    Så gøy med bilder i bloggen- fortsett gjerne med det!🙂

  3. BeateH sier:

    Koselige bilder! Har fått inntrykk av at kurset var veldig vellykket🙂 Flinke er dere!

  4. Ann-Cathrin sier:

    ja kurset var vellykket – Solveig er helt utrolig flink til og holde kurs og teori og å holde styr på oss medhjelpere.

  5. TIMO'S sier:

    Så herlig sofabilde🙂

Legg igjen en kommentar

