Stevne nordkisa

Har vært en fin pinse. Er fornøyd med helgens konkurranser. Selvfølgelig er det mye og ta tak i men i det store og hele er jeg fornøyd. Lørdag kom vi oss igjennom ag med bra felt. vi hadde 20 feilp. disket i hoppløpet. Søndag tok vi en fin fin 6 pl i hopp med 2 riv. Ble litt på etterskudd i starten noe som førte til at jeg ikke rakk frem dit jeg skulle + at jeg mest sannsynlig hadde armer som gikk litt i hytt og gevær. Fin bane og det var god flyt resten av løpet. i ag disket vi, suuper start hvor jeg turte og ta en jakko og det fungerte kjempefint. Inng slalom perfekt men så går hun ut midt i. vi tar den på nytt og vi får ut på samme sted, hva skjer. vi tar den for 3 gang og da går hun – jeg er med henne hele veien. Videre fungerte alt fint helt vi kom på vippa da bråstoppet hun etter feltet og skle av på venstre side. 1 gang til, da hoppet hun av – og 3 gange går hun opp på siden og tar vippen og feltet:-). jeg skulle nok ha roet enda mere ned slik at hun fikk en sjangs til og gå sakt over. Vippa var av det litt glatt – og det er nok bare det at hun ikke er vandt til og gå på den typen. Anne Christine fortalte meg etter løpet at slalomen hadde en knekk på seg der hvor Chilli gikk ut og det har sikkert bare overrasket henne litt. Vi hra jo ikke trent på knekk i slalomen🙂. Flott helg alt i alt. Er jo sammen med mange hyggelige folk. I dag mandag har jeg syklet med Chilli til østernvann, der kastet vi pinne og hun fikk svømt endel. Geir tok med seg Tigra og gikk ned Tryvannskleiva. Tigra fikk også badet. Ellers så har jeg trent litt slalominnganger i hagen. Frekke Tigra snapper ofte ballen rett foran nesen til Chilli -og da blir det jo ikke noen belønning – men det er kanskje god nok belønning og løpe etter Tigra. Nå ligger det to godt fornøyde hunder ihver sin ende av sofaen og slapper av

Ett svar til Stevne nordkisa

  1. solvt sier:

    «Knekk i slalåmen» – det er jamen mye man skal huske å trene på😉

Legg igjen en kommentar

