Kurs dag 2

Mine frustrasjon fra i går er mindre.  Øvelse gjør mester (snart) og nå er jeg ihvertfall ganske klar over hvordan jeg skal jobbe videre.  Imorgen skal vi trene litt i hagen på ett hinder.  Vi jobber på –  og tar ett hinder av gangen. For vi har lært en masse denne helgen.  All ros til J&J  som var veeldig taalmodige med meg – jeg har lært mye (dog litt vanskelig og utføre for en gammel dame med et snev av teflonhjerne.)

3 svar til Kurs dag 2

  1. Ha, ha teflonhjerne er nok smittsomt tror jeg😉 Så flott at det gikk bedre i dag, det er kjempegøy å gå på kurs jeg Jenni og Jan Egil. Lykke til med treningen fremover🙂

  2. solvt sier:

    «gammel» – du vet ikke hva du snakker om…. Flott du føler det gikk bedre på søndagen! Håper og tror det skal ta tid å lære seg å utføre alle disse teknikkene🙂

  3. BeateH sier:

    Hadde håpet det var video her jeg da🙂 Men det beste av alt er at din frustrasjon er mindre og at du er klar over hva du skal jobbe videre med! Masse lykke til videre, håper vi sees snart!

Legg igjen en kommentar

