jenni &jan egil kurs 1ste dag

ja skal jeg le eller gråte. Må vi starte helt fra scratch igjen. Noen ganger føler jeg det. Noe føler jeg vi gjør veldig bra i sammen, bakbytter går veldig bra,l men foranbyttet i dag var til og gråte over. Jeg er altfor treg. det er klart at presatsjonsangsten melder se.g. Her sitter Catrine,Solveig og anne christine og ser på og Jenni instruerer. Jeg er alt for treg og Chilli belønner seg selv med og løpe det forteste hun kan mot det hinderet hun ser, hun enser ikke meg i det hele tatt. Vi måtte trene på ett!!!!!! hinder. ok ser nødvendigheten av det er helt klart at det vil være det beste og gjøre for Chilli og meg, men jeg sitter med den følelsen at vi kan så mye bedre. Ok jeg har satt meg høye mål og dewt er mulig at det må justeres litt. Jeg sitter med den følelsen av og hindre en hund med så mye driv og guts med den litt slappe føringen min. velvel skal ikke svartmale alt, for det er mye vi får til. bakbyttene er fra, vi fikk til og gå bak (rundt). Tussene vår er ok, men det er som sagt dette foranbytte som er vanskelig. Kalt Chilli en dust,men i en veldig postiv og blid stemme🙂 så for henne var alt veldig bra. Uansett jeg har så sansen
for jenni sine metoder og føring. Ser jo at dette er føring som passer Chilli. Alt står og faller på megog min handling. Jeg gleder meg til i morgen. Alt kan repareres alt kan repeteres. visdomsord av Jokke og valentinerene:-) Chilli er best og jeg må bare trene trene og trene, kort kort kort kort

4 svar til jenni &jan egil kurs 1ste dag

  1. Noen ganger er hundene på nett og noen ganger ikke, ikke fortvil, jeg vet at dere er kjempeflinke :-)) Det er sikkert bare nerver, og du overfører usikkerheten din til chilli, kjenner meg igjen😦 Du må tenke at det handler om deg og Chilli og ikke de som sitter og ser, det er faktisk du som skal få noe ut av kurset.
    Lykke til på kurset i morgen igjen:-)

  2. solvt sier:

    Du skal le!!!! Du har en hund med bra hinderfokus, som elsker agility, har god fart, og som responderte veldig bra når du begynte med Jenni’s «kontrollteknikker». Jeg har masse video som dokumenterer det jeg nå skriver, vet du😛

  3. Håper dagen i dag var bedre for deg ;o)

    Det er bare å jobbe på så kommer det til å bli veldig bra.

    Lykke til ;o))

  4. Ann-Cathrin sier:

    tuuusen takk, ja det går fremover. det er noe helt annet og føre en stor rask hund mot en liten treg hund.

Legg igjen en kommentar

