påskeferie over

Nå har vi hatt 5 fine dager på fjellet, selvom været ikke har vært det aller beste. Har gått 2 fine skiturer på bakglatte ski og 1 ikke så bra, da måtte jge snu for det kladdet noe så helt utrolig + at jeg måtte tråkke opp løype selv. Prøve meg på nytt med ny smøring – noe som resulterte i bakglatte ski. Chilli trekke bra, men er best med hare forann. Så den jobben tar Tigra. Vi har vært sammen hele familien – minus min niese og nevø. Så totalt var vi 11 + 3 hunder. Det gikk bra 🙂 nok mat til alle hver dag. Mamma lager utrolig god mat så Fredrik (min yngste sønn) vurderte faktisk og komme opp neste påske også. I tradisjon tro var det påskeakerenn med premie til alle. Tigra fikk nok mest mosjon som løper ved siden av når vi aker mens hun bjeffer frenestisk. Chilli får ikke lov da hun henger i leggen til de som aker – fikk kun løpe ned og møte meg når jeg hadde akt. imorgen drar jeg til Tallin for og ha to dagers opplæring. tilbake den 7 på kvelden så denne uken blir det nokikke så mye hundetrenings som jeg skulle håpet på. MEN nå flytter vi ut både i Asker og på Skui , så da har vi flere treningsmuligheter/dager.

3 Responses to påskeferie over

  1. solvt sier:

    Hva slags opplæring i Tallin, tro…. Høres ut til å ha vært en fin påske!

    • Ann-Cathrin sier:

      det har vært en super påske. skal lære opp en person i vårt datasystem, dokumentasjonsdelen. ikke så veldig spennende.

  2. Det ser ut som dere har hatt en flott påske, tross været. God tur til Tallin:-))

Legg igjen en kommentar