debut i follo

Nå har vi endelig debutert. Jeg har hatt hjerteklapp og sommerfugler i flere uker. Men det er nå sånn at det er ventetiden som er værst, når du først har begynt og gå glemmer man gudskjelov alt rundt seg. Ag løpet-vel hva skal jeg si. starten gikk bra 2 hopp , tunnel og vippe, men så gikk det helt i ball. Vet ikke helt hva som skjedde men vi mistet konsentrasjonen både Chilli og jeg så reten ble bare tull. Vi disket og kom oss ut så fort vi kunne. to ting ikk bra – starten og feltene. vi rakk vare vippe og mønet – men er godt fornøyd med både opp og nedfelt. ikke perfekt men ok. Hoppløpet gikk så mye bedre. Jeg var flinkere til og kommunisere med Chilli og jeg vet at hun følger meg bare jeg er raskt nok ute med kommandoer. Vi fikk ett riv, litt lange svinger, samt at jeg gjorde en feil på 3 siste hinder-hvor jeg glemte litt av banen og gikk fremover når vi skulle ha svingt til høyre. Men Chilli tar seg fort inn og vi avsluttet ok.. Veldig fornøyd med farten. vi hadde nest raskest tid og ett riv. hadde blitt en annen plass uten riv – men what the heck – det er mange flere løp og gjøre det perfekt på og vi har jo akkurat startet så hva skal man egentlig forvente seg. Jeg var bare så glad etter hoppløpet at jeg smilte helt til jeg gikk og la meg. Hyggelig er det også med heiagjeng, oppmuntrende ord før løpene og gratulasjoner etter. Har verdens beste treningskamerater. Elin debuterte med Trixie, fikk sett ag løpet hennes som jeg syns var knallbra. Neste helg blir det kurs hos Jenni Lethinen-blir spennende. fokus på handling, hvor jeg har mye og lære. Og så må jeg ikke glemme at jeg skal fortsette og trene inn apport. Det er veldig vanskelig syns jeg. Nå er det snart tid for ag trening. Jeg er fremdeles litt i skyene etter gårsdagen.

5 svar til debut i follo

  1. solvt sier:

    Gratulerer med vel gjennomført debut! Moro å se hvor flinke dere har blitt, selv om jeg etter ryktene har skjønt at jeg gikk glipp av et utrolig hoppløp🙂

  2. solvt sier:

    Da fant jeg jamen video av hoppløpet ditt (du må legge ut linken) – det var jo bare SÅ bra!!!!

  3. beate sier:

    Gratulerer med en flott debut! Dere var kjempe flinke! Gleder meg til å følge dere videre.

  4. Mona sier:

    Gratulerer, Ann-Cathrin – dere var kjempeflinke!!!

  5. Gratulere med debuten. Fikk ikke sett noen av løpene dine, kjempekjedelig det, men hørte at Cathrine hadde filmet, gleder meg til å se. Ses til helgen, gleder meg:-))))

Legg igjen en kommentar

