fant passordet

hu hei hvor det går, her mangler litt siden mars.  men nå har jeg funnet passordet til bloggen + at jeg fikk egen laptop til bursdagen min – så nå er det ingen unnskylding for og ikke skrive litt ivhertfall.

status i dag:  minus 10 grader, tur på golfbanen med litt lydighet.  Nå har vi endelig fått opp farten på innkalling:-). Igår trente vi lydighet med Bærum brukshundklubb.  Det var en veldig morsom men kald trening. det tar litt tid og venne seg til kulden. siden jeg frøs måtte Chilli få på dekken (kun på slutten av treningen) .  Det blir ingen ag trening før på søndag.  Ser at det også har vært noen innom – hyggelig.  nå skal jeg snart oppdatere med litt bilder.

2 svar til fant passordet

  1. Solveig sier:

    Så bra med litt oppdatering igjen – venter spent på bilder🙂

  2. BeateH sier:

    Velkommen tilbake til bloggverdenen Ann-Cathrin🙂 Håper du blir her en stund

Legg igjen en kommentar

