stevne tønsberg 01 mars + chilli 1 år

Rimelig fornøyd med Tigra og min sin innsats i Tønsberg.Disk i Ag, 8 pl i hopp — åpen ag ?? det var så kaldt at vi bare måtte reise hjem

imgp0358

fine baner, litt annerledes og starte midt i banen.  Vi (les jeg) sliter litt i slalomen.  Tigra har gjort så mye rart der, jeg blir nervøs og gjør end mere rarere ting så det ender jo alltid med at hun står og kjefter på meg og vi mister flytene. det som er mest positivt er at hun er en mye gladere og raskere hund på banen.  Men jeg skulle så gjerne ønske at vi kunne klare bare en konk med 0 feil i ag.  men det kommer nok . Beate har vært så snill tatt video av oss.  Vi har vist feltfeil på bommen og.🙂

Chilli ble ett år 26 februar.  Jeg kan ikke få sagt mange nok ganger hvor utrolig fin jeg syns hun er, veldig mamma’s jente og skulle jeg være så dum og kose med Tigra kommer hun løpende og dytter Tigra bort med snuten sin.   Her er noen bilder jeg tok for et par dager siden.  Til helgen Chilli og jeg på kurs med Silvia Trkman det har jeg store forventninger til gleder meg masse.

3 svar til stevne tønsberg 01 mars + chilli 1 år

  1. Gro sier:

    Gratulerer med Chilli, hun er fin ja. Godt å høre at det var flere enn meg som frøys i Tønsberg. Skjønner ikke at det går an å fryse så mye når det ikke egentlig ikke var kaldt??

  2. Lisa sier:

    Hei Ann-Cathrin, viste ikke at du hadde blogg! Morro å lese!
    Har lagt ut et bilde av deg og Chilli i min blogg fra S.Trkman kurset. Sees på torsdag!

    Lisa

  3. Katrine sier:

    Hehe – snasent galleri🙂 Et fint bilde kan aldri vises for mange ganger!

Legg igjen en kommentar

