bilder fra juleferie

tigra-og-chilli-067Jeg har  ikke  tålmodighet til og  laste ned flere bilder.

men se så vakre de er. (Ikke hun med briller )

første gang jeg legger inn bilder – så det ble noen doble :-9

8 svar til bilder fra juleferie

  1. Catrine sier:

    Så flink du har vært til å legge inn bilder😀 Veldig vakre dere er og Chilli begynner å se litt mer ut som en aussie🙂

  2. BeateH sier:

    Så pene hunder🙂 . Enig med Catrine. Håper vi sees snart så Démi kan få hilse på Chilli igjen.

  3. Katrine sier:

    Så fine bilder🙂 Godt nyttår, gleder meg til å se dere igjen på trening🙂

  4. Elin, Trixie og Thera sier:

    Ser ut som dere har hatt det fint på fjellet. Kjempefine bilder.

  5. OLE H. sier:

    Veldig fine bilder, like pene alle sammen
    Ønsker jeg kunne vært like flink til å trene Agathon

  6. Kari O sier:

    De er veldig vakre!!🙂 Alle sammen!

  7. solvt sier:

    Men det ble vel ikke første og eneste gang du skulle legge inn bilder, vel? Ser gjerne flere bilder jeg…..

    • Ann-Cathrin sier:

      nå har jeg lagt inn nye bilder som du ser, noen opptil flere ganger – er ikke helt stødig på dette her ennå:-)

Legg igjen en kommentar

