26.10.08 Sprortrening

Idag har Chilli og jeg vært på sportrening igjen med Asker.  Vi var 3 som gikk sport og 4 som runderte i kjekstadmarka.

Kjempehyggelige mennesker og hunder

Nå var det så lenge siden sist at det var som og starte på nytt:-) La 4 spor – ikke så lange – mellom 30-50meter.  Nå var jeg mye flinkere til og ikke ta

chilli ut av sporet, så noe lærer man.  De to første sporene gikk som vi startert sist med endel overvær, hun husket nok ikke helt hva hun skulle

så litt ut til sidene ble det, men fant frem.  Jeg sier ingen ting når hun går – kun bra når nesa går ned og jeg er 100% sikker på at hun er på riktig sted.

De to siste sporene gikk mye bedre.  Da var det også mindre vind og det hjalp nok noe.  Det blir lenge og vente for hundene men jeg syns tiden går fort.  Blir trening neste søndag og:-).

Torsdag trene vi AG , bakbytte og gjennom pølse – de går så det suser. Fikk mye hjelp av Gro Ellen og Nina W.  Tigra går kjempefint på trening – men vi må jobbe mye med slalominnganger og felt – + avstandsføring ++++- ok det er endel og trene på ennå.

Om 14 dager skal jeg på valpeskue med Chilli – det bir spennende

Også har Tigra vært til undersøkelse hos Beate m/medstudenter på Aquadog i Sandvika.  Der fant de ut at Tigra har en virvel/skive i ryggraden som står litt skjevt. det var jo ikke så gøy men flott at de fant det ut så jeg ikke gjør noe mere dumt som kan belaste ryggen hennes.  vi får dra til en kiropraktor og sjekke.

Nå begynner innetreningen på Dikemark – hurra en hel hall full av mat for h undene våre og ekstratrening av leggmuskler for eierene.

2 svar til 26.10.08 Sprortrening

  1. Elin og Thera sier:

    Dette hørtes veldig morsomt ut, sportrening, dette kunne jeg tenkt meg.

  2. BeateH sier:

    Så flink du er til å gå spor. Syn det ikke ble kurs på oss.

Legg igjen en kommentar

