tirsdag 30.09

Fikk trent med både tigra og chilli på torsdag.  Merker at Tigra er i bedre form det går raskere på banen nå.

Bakbytter går mye bedre men det er fremdeles litt mer og hente på føringer ( selvfølgelig) og fart.

Trente litt bakbytte med Chilli også, helt enkelt, til og med med ukjent hjelper. Det gikk bra. Hun er ganske

fokusert på godbiter så hun enser knapt meg.  Fikk mye fint hjelp av Lisa.  Søndag var Chilli og jeg på sportrening.  Dette har jeg aldri gjort før, det var utrolig gøy.  Vi var ca 10 hvorav halvparten gikk rundering og halvparten sport.  4 «nybegynnere» og Tor som hjalp oss med gode råd.  Vi fikk gått 4 spor hver og det

var en oppadgående kurve både for hund og fører. kjempegøy dette skal jeg gjøre mer. Asker har en aktiv

bruksgruppe med mange hyggelige folk.  Mandag trente vi på skui.  Tenkte og gå hele banen da det er lenge siden vi har gjort det både på trening og det er også en stund siden forrige konkurranse.  Jeg må trene mere kondisjon…. Tigra og jeg fikk til noen supre bakbytter med masse fart.  Tok en formye hvor jeg nok var litt sliten og ikke fikk plassert meg helt riktig så Tigra dro av litt for tidlig og fikk ikke med seg et

hinder.   Med Chilli trente jeg hopp – rør – hopp i en slak bue + stuss hopp  Veldig fornøyd med treningen.

Bortsett fra at jeg klarte og løpe baklengs inn i bommen. Hva gjør man ikke for og spre litt latter blandt de som står og ser på.  Nå har aldri avstand vært min sterke side, så kanskje vi skal begynne og se oss om litt før vi setter ned ben.

2 svar til tirsdag 30.09

  1. BeateH sier:

    Så herlig at Tigra er i bedre form. Så flink du er til å trene Chilli.

  2. Elin og Thera sier:

    Viste ikke ta du hadde fått deg blogg, så morsomt. Nå kan jeg følge med hva du gjør med Chilli så jeg får noen ideer til det blir min tur. Så flink du er til å trene både Tigra og Chilli.

Legg igjen en kommentar

