lørdag 20.09

Jeg som peser Nina at hun ikke oppdaterer bloggen sin, så er jeg ikke bedre selv.

Skulle gjerne fått trent litt mer men det er ikke alltid like lett og få til. På torsdag fikk jeg trent ag

med Tigra igjen – forrige torsdag hadde jeg tråkket over og kunne ikke gå. Vi fikk til noen fine runder

både med for og bakbytte.  Og litt felttrening med forstyrrelser(på bom) . Kanskje jeg holder på forlenge, Tigra setter seg ned og venter bare på godbit så når vi skal gå av feltet begynner hun og sjekke området rundt feltet for mere mat.  Trente litt med Chilli også. baklengskjeding med hopphinder(uten pinne)rør og hopphindre.Det gikk veldig bra – husket også og starte på på venstre og høyre side av henne,  –  belønning kun med leke/drakamp.  Ellers så trener vi litt triks og lydighet hjemme.  Hun er ikke så værst flink.

Skal jo egentlig ikke løpe rundt på en bane med en ankel som er blå og hoven – men det får bare gå som det går. Jeg får veldig god hjelp hjemme til og gå litt lengre turer med bikkjene. Geir har godt opp og nedWyllerløypa hver dag i de siste to ukene. Wyller er en slalombakke som går fra sørkedalen og opp motTryvann – kjempefin trening for alle. Jeg får holde meg på litt mere enkelt og flatt terreng inntil videre. Golfbanen er kjempefin og gå på.

Håper jeg fåt trent litt på skui snart igjen.

Ett svar til lørdag 20.09

  1. Monica sier:

    Nämen har du fått dig en blogg! Gratulerar!🙂

Legg igjen en kommentar

