Trening Asker 28.08

I dag ble det en kort treningsøkt.  Gikk en gang med Tigra, trente felt og tre i mellom – funket bra.  Skulle ønske at jeg ikke var så nervøs på konk for på trening går det meste veldig bra.

Med Chilli trente jeg på og komme til meg og sende videre (endre retning) det gikk ganske bra. FIkk hjelp av Inger Johanne og Gro Ellen.

Catrine kom selvfølgelig innom selvom hun sa at hun ikke skulle – kommer virkelig til og merke  at

hun ikke er så tilgjengelig for meg som hun har vært i hele våres.:-(

Nå har høstens kurs startet – har en fin gjeng med ekvipasjer som gikk nyb kurs i våres og en som gikk nyb kurs i fjor.  Dette blir gøy – vi tar sikte på at alle skal klare bronsemerket innen kurset er ferdig.

Trente på Skui mandag – både m Chilli og Tigra.  Stusshopptrening m Chilli – det er så flott og se på

hun har fjærer i beina.  Med Tigra trene jeg felt.

Ser at det hjelper med felttrening. Hun står bedre og bedre – men hun sakker farten litt for tidlig på

bommen – jeg har prøvd og løpe litt forann henne, bak og på siden av henne men vi har ikke helt funnet

det perfekte. Men det kommer kanskje det og:-)

4 svar til Trening Asker 28.08

  1. Catrine sier:

    Så flink du er til å skrive i bloggen. Ja, det er synd med nerver på konk. skulle ønske jeg slapp det selv, ting går så mye bedre uten disse nervene🙂
    Ikke lett å holde seg vekk fra trening når jeg er i nærheten😉

  2. Solveig sier:

    Lurer på hva som er det verste som kan hende i en konkurranse siden alle har så altfor mye nerver….

  3. BeateH sier:

    Så flink du er til å trene. Du må filme neste gang så jeg får se.

  4. Elin og Thera sier:

    Ja, det er jo bare trening som må til men så kommer man på stevner og gjør så mye rart som vi ikke gjør på trening , merkelig, hi,hi.

Legg igjen en kommentar

